שיפוץ ותכנון לגיל השלישי- צעירים חסרי מנוח

מעצבת פנים

שיפוץ ותכנון לגיל השלישי- צעירים חסרי מנוח​

הגיל השלישי הוא גיל אשר מצריך לא מעט שינויים בחיים, אך אחד השינויים הבולטים ביותר לגיל זה הינו שיפוץ ותכנון מרחב המחייה בהתאם לנסיבות החיים המשתנות. שינויים אלה מצריכים מעורבות של איש מקצוע  אשר מתאים את השינוי לאורך חייו של אדם זה, תוך כדי בטיחות ונוחות לצד עיצוב פנים קפדני ומהודר. מעצבת פנים במרכז או בכל אזור אחר תוכל לעזור לך לשפץ ולעצב מחדש את ביתך ותלווה אותך לאורך כל התהליך.

מהו שיפוץ לגיל השלישי?

שיפוץ לגיל השלישי הוא שיפוץ אשר נעשה לרוב בגילאי 60 ומעלה,כאשר הילדים כבר יצאו מהבית. מדובר על שיפוץ ועיצוב מחדש של הבית בהתאם לצרכים. שיפוץ זה נעשה עקב שינויים שונים בחיים אצל בני גיל זה, אשר מצריכים דפוסי חיים חדשים לצד החיים המודרניים. השינויים אלה כוללים בין היתר:  דלתות רחבות המאפשרות נגישות, רצפה שהיא "נגד החלקה"=אנטי סליפט, חלוקת חדרים נכונה מבחינת חללים בבית, חדר רחצה מרווח ועוד. שינויים אלו נעשים עם מעצבת הפנים ולכן חשוב למצוא מעצבת פנים שיהיה לנו תקשורת טובה איתה ושתהיה עם מספיק שנות ניסיון בתחום, על מנת לעזור לנו בכל תהליך עיצוב פנים הדירה ותכנונה בצורה מדויקת ובטיחותית, תוך כדי התאמתה לאורך החיים בו אנו חיים.

מעצבת פנים

לשם מה צריך שיפוץ בגיל זה? ​

שיפוץ בגיל הזהב הוא שיפוץ חובה לכל אדם אשר נמצא בגיל זה. למרות ההרגל הקבוע לחיות בצורה מסוימת לאורך שנים, שיפוץ ותכנון אשר מתאים לאורח החיים המודרניים ומותאם לאורח חייו של גיל הזהב יכול להקל בהרבה על אורח החיים של גיל זה. התכנון והשיפוץ הכרחי לתחושת הבטיחות והנוחות בדירה וזאת מבלי לעבור לדירה חדשה בסביבת מגורים חדשה. חשוב לדעת שיש כללים לתכנון נכון ויעיל של המטבח וחדר רחצה שמתחשבים באנשים בגיל השלישי – שיהיה נגיש וללא כל מאמץ התנהלות היום יומית. לכן חשוב מאוד להיעזר בשירותי מעצבת פנים שתלווה אתכם בהתאם לאזור מגוריכם שתהיה נגישה לכם בתהליך התכנון ושלבי עבודת השיפוץ.

מה כולל שיפוץ לגיל השלישי?

שיפוץ ותכנון עיצוב הפנים של הדירה אשר נעשה ע"י מעצבת פנים במרכז במידה ואתם גרים במרכז, או ע"י מעצבת פנים בצפון, בדרום כולל את הדברים הבאים:

פתחים רחבים לדלתות – שניתן לעבור בהם בנוחות רבה, במיוחד אם מדובר על אנשים שזקוקים לכסא גלגלים להתניידות. 

חלוקת חדרים נכונה – חלוקה נכונה של חלל הבית שכולל סלון, מטבח, פינת אוכל, חדר שינה, חדר רחצה, חדר שירותים, פינת עבודה, חדר אורחים ועוד.

חדר רחצה מרווח – חדר רחצה אשר מכיל מקלחון נגיש ורחב כולל ספסל בתוכו בין אם ספסל בנוי ובין אם ספסל תלוי ולא אמבטיה שהכניסה והיציאה ממנה מסורבלים עבור אנשים בגיל השלישי, חשוב לדאוג לריצוף מחוספס ולא חלק כדי למנוע החלקה ומאחזי יד במקומות שמצריכים קימה וישיבה.

תאורה בחלל הבית – תאורה במסדרונות וכן בחדרים הקטנים ביותר בבית. בחדר השינה תאורת לילה, בדרך לשירותים ולמטבח עדיפות לנורות לד.

אקססוריז – אקססוריז של עבודות אומנות, תמונות ממסוגרות של בני המשפחה וכן פרטי טקסטיל דקורטיביים יוסיפו רבות לאופי הבית ולעיצוב הפנים.

מערכת אזעקה – מערכת אזעקה שתשמור על הדירה מפני פריצות וגניבות.