עיצוב מטבחים – מיקוד ל 2018

עיצוב מטבחים - אסף

עיצוב מטבחים

מבחינת אנשים רבים, המטבח הוא האזור המרכזי בבית. זה המקום שבו בני המשפחה מתכנסים לארוחות משותפות, זה המקום שבו הם נפגשים לפטפט או להכין ארוחות, וזה המקום שבו האורחים מתאספים, למרות שולחן האוכל המהודר בפינת האוכל והסלון המעוצב.

יש משהו במטבח שהופך אותו להרבה יותר מאשר שטח תועלתני בלבד. אם אתם חושבים לעצב או לשדרג את המטבח שלכם השנה, בדקו את מגמות העיצוב החדשות המומלצות על ידי מעצבים.

שילוב מתכות לעיצוב המטבח

זוהי מגמת העיצוב נכון לשנת 2018. מעצבי פנים מאמינים ששילוב מתכות משקף גישה אישית יותר ופחות רשמית.

ניתן לשלב גימורי מתכות בברז, לעצב ארון מושך עם ידיות מתכת, או אפילו ליצור גימורי מתכת על רגלי הכיסאות והשולחן.

עיצוב פנים - אסף

סגנון עיצוב חם ומשפחתי

בעוד שמטבחים לבנים לעולם לא ייעלמו מהאופנה, גישות העיצוב של היום מתקדמות לעבר חומרים חמים יותר וגישה פחות תועלתנית או קרה. חשבו על המטבח החדש שלכם כעל הרחבת חלל המגורים והאוכל, במיוחד אם המטבח נפתח לחלל אחר בבית.

עבודה עם לוח צבעים וחומרים מלוכדים מאפשרת השגת תחושת אחדות עם חללים סמוכים המספקת חיבור עם אביזרי עיצוב פנים כגון ריהוט, תאורה ופריטי קישוט. גישת עיצוב זו מעניקה למטבח את החשיבות התפקודית שלו ועדיין העיצוב תואם את שאר החלקים בבית.

מוצרי חשמל מעוצבים

אחת המגמות המובילות בעיצוב מטבחים הוא הנחת האביזרים על מדפי הארונות או השיש. כולם אוהבים את מכשירי החשמל הקטנים שלהם, כלומר, תנור משולב, טוסטר או מכונת אספרסו. ובחירה במוצרי חשמל מעוצבים תורמת לעיצוב הכולל של המטבח.

מכשירים קטנים אלו משמשים את דיירי הבית מדי יום, וניתן להשיגם בהצהרת עיצוב מלוטשת המאפשרת ליהנות מהם מדי יום מחדש.

בחירה נכונה בתנור משולב

תנור אפיה משולב הוא תנור המורכב מכיריים ותא אפייה, ומשמש כתחנת עבודה משולבת המשמשת לכל משימות האפייה והבישול. למרות שהוא שונה מתנור הגומחה הקלאסי, הוא מציע יתרונות מתקדמים יותר.

מגמת עיצוב המטבחים נכון לשנת 2018 פונה יותר לכיוון תנורים משולבים מעוצבים המשדרגים את מראה המטבח.

ארונות מטבח מעוצבים

בשנת 2018 נמשיך לראות במטבחים ארונות צבועים בגווני לבן ובגוונים שונים של אפור, אך גם ארונות צבועים בגוונים חמים יותר כגון אפור ובז'. הדלפק ימשיך להיות פופולארי בזכות היתרונות שלו, אך את אי המטבח ניתן לעצב בסגנון מתקדם של ייצור בעבודת יד וצביעה בגוונים שונים.

התוצאה הסופית המתקבלת היא מטבח המכיל רהיטים ואביזרים מעוצבים המוסיפים אישיות וקסם למטבח, לצד גישת עיצוב מתוחכמת ומתקדמת.