סלון בסטייל / כמו במגזין

מעצבת פנים

סלון בסטייל/ כמו במגזין

הימים שבהם הסלון שלכם צריך להיראות כמו הסלון של כולם עברו מהעולם ממזמן – וטוב שכך! אך כעת, כשיש לכם חופש פעולה מלא, מה עושים איתו בעצם? כיצד ניגשים להליך עיצוב הסלון על מנת שייראה בצורה שבה אתם רוצים, שלא יעבור את גבול הטעם הטוב? שלכל דבר יהיה מקום משלו, ושהכל יראה מזמין ונעים גם עבור בני הבית, וגם לאורחים. לפניכם טיפים של מעצבת פנים מקצועית לעיצוב סלון באופן שיענה על כל הדרישות האלה. בנוסף, אם נדרשות עבודות מקיפות יותר בתחום אדריכלות ועיצוב פנים, כמובן שעדיף לפנות לגורמים מקצועיים.

הקווים הבסיסיים של עיצוב פנים בסלון

על מנת להפוך סלון משמים ואפרורי להתהוות הסטייל הדומה למה שאתם רואים במגזינים או אפילו בסצנות בסדרות אהובות, לא חייבים להבין לעומק את התחום של עיצוב פנים (למרות שזה יכול לעזור לגבש את התכנית העיצובית במידה הבסיסית), אבל חשוב מאוד לעשות תיאום ציפיות עצמי ולהבין שללא יד של איש מקצוע – התוצאה לא תמיד תהיה ייצוגית במיוחד. אבל אם זו לא המטרה, אז אפשר לבחור את האלמנטים הראשיים הבאים:

  • ספות, כורסאות או מערכות ישיבה
  • שטיחים או כיסויים אחרים לרצפה (למשל – פרקט למינציה)
  • גופי תאורה – עיצוב פנים מקצועי כולל גם עיצוב התאורה
  • אלמנטים קטנים

ארגון הליך עיצוב פנים בסדר זה מבטיח את התוצאות הטובות ביותר.

מעצבת פנים

אלמנטים קטנים שהופכים סלון רגיל לסלון יוקרה ​

אלוהים (וגם השטן, אבל בואו לא נדבר עליו) נמצא בפרטים הקטנים, וזה נכון גם בתחום אדריכלות ועיצוב פנים. באמצעות בחירה בפריטים קטנים וייחודיים שמוסיפים את הקסם. מעצבת פנים ברחובות יכולה להציע לכם מגוון רחב של אלמנטים שכאלה שיתרמו למראה החיצוני של הסלון ויוסיפו לו את מה שאתם מחפשים, בין אם מדובר בתחושת יוקרה, תחושה כפרית, היי-טק, מרחב גדול או להיפך, תחושה יותר קטנה ומגנה, כמו איגלו שאפשר להתחבא בה מקשיי כל העולם. עיצוב פנים כולל גם מיקום כריות ופופים, תמונות ופסלוני נוי – בתחום עיצוב פנים השמיים הם הגבול וניתן למצוא פתרונות מכל סוג.

יתרונות של פנייה לשירותי מעצבת פנים ברחובות לעיצוב הסלון

כאשר עושים עבודות אדריכלות ועיצוב פנים באופן עצמאי, לא תמיד זה נראה באופן אופטימלי. לכן אנשים רבים בוחרים לעשות את העבודה באמצעות מעצבת פנים ברחובות המציעה תיק עבודות יפה ונרחב שבו ניתן לראות שלל עיצובים אפשריים  – ואולי גם כאלה שנראים בדיוק כמו מה שאתם מחפשים. יהיה הרבה יותר קל לכוון מעצבת פנים שנמצאת באותו ראש אתכם מבחינת הגישה וההבנה של הצרכים שלכם ושיש לכם כימיה טוב איתה – כך התוצאה בוודאי תצא יותר מדויקת עבורכם.

דרכים "לרענן" את מראה הסלון מפעם לפעם בעזרת עיצוב פנים

לא תמיד חייבים לפנות לשירותים מעצבת פנים ברחובות על מנת לשנות את כל הסלון מא' ועד ת'. לפעמים שינויים קטנים יכולים לעשות המון, ודווקא עין מקצועית יכולה לסייע לכם להגיע לתוצאות הטובות ביותר בעזרת טיפים לשינוי ולפעמים אפילו בעלויות נמוכות יחסית – אנשי מקצוע בתחום אדריכלות ועיצוב פנים תמיד יכולים לחבר אתכם עם ספקי ריהוט אקסקלוסיבי או פרטי אמנות שיוסיפו את הקסם הדרוש לכם במסגרת התקציב העומד לרשותכם. בנוסף, ניתן תמיד לשנות את סדר הרהיטים, להחליף מנורות, וילונות, שטיחים ועוד אלמנטים שתוך זמן קצר יוכיחו את עצמם בתור חשובים ביותר בתמונה הכללית. יתר על כן, כל סלון שמושך את העין במגזין עיצוב פנים הוא בדרך כלל מודגש באלמנטים הקטנים האלה שמלטשים את התחושה הכללית.