סוד הקשר היפני – עושים סדר

מעצבת פנים

סוד הקשר היפני - עושים סדר

הבית מזכיר מלחמת עולם? אין מקום ייעודי לכל חפץ ואתם מרגישים שהעולם קורס עליכם? אולי הגיע הזמן לפנות לסגנון היפני שיעזור לכם לחיות את החיים שלכם בשלווה, סדר ומעבר לכל – זן אמיתי. הום סטיילינג בסגנון הזה מהווה את הפתרון המושלם  לחיים המורכבים, המלחיצים והתובעניים של ישראל בשנת 2017-2018.

כשמו הוא, הסגנון היפני מגיע מארץ השמש העולה שממנה הגיעו תופעות שונות ומגוונות לארץ, כולל תרבות הפופ. אך העיצוב היפני אינו צעקני וססגוני כפי שאנחנו רואים בסדרות המנגה, אלא דווקא ההיפך. הקווים המנחים של עיצוב פנים בסגנון יפני זה פרקטיות, קווים נקיים, סדר מושלם – ועוד פעם פרקטיות. על מנת להבין את המנטליות הזאת הרחוקה שנות אור מהמהות הישראלית, יש להקדיש תשומת לב לדת שעל בסיסה התפתח סגנון זה. SHINTO מאופיינת בעיקר בניקיון וטוהר, ומרבית הסגנון היפני העיצובי מגיע משם, כולל הצורה הידועה שהיא TORII GATE שעל פיה מעצבים שידות, משקפים ועוד. צורה זו מהווה מגן מפני עין הרע במסורת היפנית. ובעוד שלא חיים מעצבת פנים המכירה את התרבות, מספיק להבין את העקרונות הבסיסיים על מנת לראות את התרומה הרבה של סגנון זה לאיכות החיים.

האם ניתן לעצב בית בסגנון יפני באופן עצמאי ​

בעזרת היכרות עם הבסיס של עיצוב פנים בסגנון יפן, אפשר לעשות כמה וכמה שינויים בעיצוב בתים שכבר יעבדו לטובתכם. למשל, ניתן לזרוק את כל הדברים המיותרים, משום שהמנטליות היפנית לא דוגלת באגרנות אלא במינימליזם בריא (שלא יזיק לרובנו). פחות דברים – הום סטיילינג הרבה יותר פשוט. דבר נוסף שאפשר לעשות, הוא להחליף את הדלתות הסטנדרטיות במחיצות אסתטיות יותר העשויות מעץ, מאפשרות לחסוך מקום וליצור אווירה יותר מיוחדת. יחד עם זאת, מעצבת פנים מקצועית תדע להעניק לכם הרבה יותר ערך בכל הקשור להבנה של עבודה עם המרחב והפריטים הקטנים שעושים את ההבדל הגדול בעיצוב. עיצוב פנים מקצועי תמיד ייתן הרבה יותר ערך, והבית שלכם יכול להיראות כמו מקום חדש לגמרי, בלי לעבור מקום.

מעצבת פנים

יתרונות נוספים של עיצוב פנים מקצועי ​

רבים מאיתנו רגילים להשתמש במה שהחנויות הגדולות בתחום הריהוט נותנות לנו (*שיעול* איקאה), אבל העולם הוא הרבה יותר נרחב ומגוון מזה. מעצבת פנים עובדת לא רק עם הבית שלכם, אלא גם עם ספקים קטנים ואיכותיים של פתרונות עיצוביים, כולל ריהוט, קישוטים, מסגרות דלתות ועוד אלמנטים שיחדיו יוצרים הום סטיילינג בהתהוותו וברמה הגבוהה ביותר. כך שאתם לא רק זוכים למראה ייחודי שלא דומה לשום דבר אחר, אלא גם למגע אישי של מעצבת פנים ואפשרות לתמוך בעסקים קטנים כחול-לבן, עובדה שחשובה לרבים מאיתנו (וטוב שכך).

כך עושים הום סטיילינג בקטנה

יש הרבה דרכים לעשות סדר בבית, אך אין ספק שהגישה היפנית יכולה לעזור לכם בכך המון, גם ללא פנייה לשירותי סטיילינג או עיצוב מקצועיים. העיקרון היפני גורס שאם פריט כלשהו אין תורם לכם ברמה הפרקטית או לחילופין – לא גורם לכם לאושר (נגיד, תמונה יפה על הקיר לאו דווקא פרקטית, אך היא מקשטת את החיים), אז עליו ללכת. ברגע שתסיימו את התהליך הזה, תגלו המון מקום שהתפנה, שבו ניתן לשים כורסה נוחה, שידת לילה, ארון ספרים קטן, מנורה עומדת ליצירת אווירה נעימה בחורף המגיע, ועוד אינספור פתרונות. ואם אין לכם את הדמיון לחשוב כיצד לנצל את כל השטח שלכם באופן אופטימלי, תמיד אפשר לפנות לשירותיהם של אנשי מקצוע על מנת לעשות את זה כמו שצריך.