טיפים להום סטיילינג לעובדים מהבית

הום סטיילינג

טיפים להום סטיילינג לעובדים מהבית

הנטייה לעבוד מהבית כבר לא שמורה לאנשים המיזנתרופיים בלבד. יותר ויותר מקצועות תומכים באפשרות זו בימינו, בין אם מדובר בעבודה עצמאית במסגרת פרילנס, או כעבודה מרחוק. עם זאת, על מנת להגיע להספקים גבוהים ולהשיג את כל המטרות של העובד עצמו, לקוחותיו ו/או הממונים עליו, יש ליצור סביבת עבודה מתאימה שמצד אחד משאירה מספיק מרחב לריכוז בעבודה, אך גם לא פוגעת במרקם העדין של הבית כולו. לפניכם כמה כללי אצבע של עיצוב פנים איכותי ומקצועי מתוך מטרה לעבוד במסגרת הביתית.

הפרדה בין "בית" ל"משרד"

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון כאשר עושים הום סטיילינג עבור מקום שאמור לתפקד בתור בית ובתור משרד בו-זמנית, הוא ליצור את ההפרדה הזאת באופן מובהק, אך לא חד מדי. כך, באמצעות מיקום הפינה המשרדית באזור נקודתי בסלון, בחדר האוכל, במרפסת הסגורה. למעשה, לא חייבים חדר נפרד על מנת להיכנס ל"זון" של עבודה. מספיק ליצור נקודה חוצצת בצורת ספרייה, וילון או בכוך מתאים – והמשרד החדש נחנך בהצלחה. טריק זה חשוב במיוחד עבור עיצוב פנים לדירות קטנות שבהן פעמים רבות גם מתחזקים עסק משגשג וגם זוגיות ומשפחתיות.

הום סטיילינג

נדנדות תלויות כחלק מהעיצוב

כשהיינו ילדים, כולנו אהבנו להתנדנד. באמצעות שירותיה של מעצבת פנים ברחובות ניתן להפוך אהבה זו לחלק מהעיצוב של הבית, המרחב המשרדי או המסחרי. כיום קיימים פתרונות עיצוב פנים רבים שבהם נדנדות הנתלות מהתקרה מחליפות את הספות והכורסאות הסטנדרטיות, מה שמעניק מראה הרבה יותר מזמין ומיוחד לסלון, לובי, מרפסת שמש סגורה וכו'. מעצבת פנים ברמה גבוהה גם תתאים את העיצוב כולו לתנאים הנדרשים על ידי הלקוח ותעניק את התחושה הרצויה. למשל, ניתן לנצל את האפשרויות של אלמנטים תלויים ליצירת מראה היי-טקי (כאשר הנדנדות דומות לקפסולות חלל), או דווקא מראה יותר קלאסי בעזרת גימורי עץ. מומחים בתחום אדריכלות ועיצוב בתים יודעים שכאשר יש מיומנות וקצת דמיון – השמיים הם הגבול.

מקומות אחסון – שילוב בין הפרקטי ליפה

אחד הדברים החשובים ביותר במקום עבודה יעיל – זה מקום לאחסן בו את כל האביזרים הקשורים לעבודה, בין אם מדובר בציוד משרדי, מסמכים שונים או כלי עבודה ספציפיים של מהנדסים, יוצרי תכשיטים וכו'. באמצעות מיקום מספיק מגרות, מדפים, ווים ושאר פריטים המאפשרים למיין את כל החפצים בהצלחה יוצרים לא רק חלל נעים ומעוצב, אלא גם מונעים מהחפצים האלה להשתלט על כל הבית.

מרחב נשימה לעובד הרגוע

גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון בעת הום סטיילינג לאנשים עובדים, זה תחושת המרחב. על מנת למנוע מצב שבו הדייר רוצה לברוח לבית קפה כלשהו אחרי כמה שעות, יש ליצור מרחב עבודה שכולל לא רק שולחן וכיסא. ליצירת תחושת מרחב מומלץ למקם את המשרד ליד חלון. אך לא לשבת עם הגב לחלון, משום שסנוור המסך לתורם ליעילות העבודה, וכיום כל תפקיד שנעשה מהבית דורש מחשב.

הום סטיילינג

מקום לעשות בו "פסק זמן"

על מנת לעבוד באופן יעיל ופרודוקטיבי, צריך לעשות הפסקות. כך, עיצוב פנים מקצועי יאפשר ליצור פינות חן ברחבי הבית שמעניקות תחושת נינוחות והתרגעות – מבלי לתפוס יותר מדי מקום. ייעול כללי של השטחים השונים בבית מאפשר ליצור הום סטיילינג שמנצל בצורה מיטבית את שטח העומד בפני הדייר, מבלי יצירת תחושת צפיפות ודוחק. האמנות של עיצוב פנים לדירות קטנות בדיוק בכך, מציאת שביל הזהב ויצירת בית חלומות גם בשטחים הצנועים ביותר.

צבעים וצורות אופטימליים למשרד הביתי

על מנת לעבוד בקלות ונעימות, יש לחשוב גם על הצבעים והצורות השולטים בסביבת המשרד הביתי. בעוד שחלק מהם מהווים טעם אישי, מומחים בתחום עיצוב פנים ממליצים לבחור בצבעים לא מעוררים במיוחד (למשל – לא אדום), אך גם להימנע מתמונה יותר מדי ריקנית, משום שאז אין שום דבר שיגרה את היצירתיות והפעלתנות. כך, בחירה בתדפיסים המעוררים השראה וצבעים ססגוניים, אך לא מנקרי עיניים, על מנת לא להסיח את דעתו של האדם העסוק.

באופן כללי, לא צריך דירות או בתים גדולים על מנת לשלב בהצלחה את חיי העבודה והמשפחה תחת קורת גג אחת. בעזרת עיצוב פנים לבתים קטנים מקצועי ניתן ליצור את המקום המושלם שעונה על כל הדרישות וגם מותאם אישית לכל אדם המעוניין לשלב בין כל העולמות.