חדר שינה כמו בבית מלון

מעצבת פנים

חדר שינה כמו בבית מלון

מי מאיתנו לא חולם להתעורר במיטת בית מלון מפנקת ומסודרת, באווירה רומנטית לצד הבן הזוג  שהחלון צופה לים או לגינה מטופחת. ובכן הכל אפשרי, כל מה שאתם צריכים זה עזרה של מעצבת פנים אפילו בדברים הקטנים ביותר וזאת על מנת, שתוכלו לקבל חדר שינה מושקע ואיכותי שתוכלו להתפנק בו עם הבן זוג ולהרגיש כאילו אתם בחופשה הרחק מהבית. השקעה בחדר השינה היא השקעה שנשארת לאורך שנים רבות, לכן חשוב לשים לב לכל פרט ופרט בטרם החלטתם לעצב את חדר השינה שלכם. מעבר לכך, עיצוב החלל משפיע על האווירה וכן על כל בני הבית.

אז ממה אנחנו מתחילים?

מעצבת פנים תעזור לכם על מנת לקבל חדר שינה מושלם, מפנק ואיכותי בסטנדרטים של בית מלון. ולכן אם אתם מעוניינים לעשות עיצוב פנים בבית ובפרט בחדר השינה, חשוב להיעזר בשירותי מעצבי פנים כבר בשלב ההתלבטות על מנת לקבל חדר שינה שיתאים לכם, חשוב לשים לב לדברים הבאים ואף ליישם כמה מהם או את כולם על מנת לקבל חדר שינה חלומי:

מיטה גדולה ומפנקת– אחד הדברים החשובים בעיצוב חדר השינה שלכם זה מיטה נוחה ולאו דווקא גדולה ברוחב של 2 מטר.ומיקום המיטה בחלל. ישנן מיטות שהחלק התחתון שלהם סגור ואז כדאי שהוא יהיה ארגז מצעים/תא אחסון לשמיכות פוך בקיץ וכו' או מיטות על רגליים שהחלק התחתון שלהם פתוח ואז צריך להשקיע בלנקות מתחת. חשוב להשקיע בראש מיטה שיעזור לתת את המסגרת למיקום המיטה,בין אם הוא מלוח עץ או מרופד שנוכל להישען עליו לאחור בזמן צפייה בטלוויזיה או קריאה או סתם לנוח אחרי יום עבודה מעייף.

מעצבת פנים

מצעים איכותיים- כמו שבבית מלון אנו מתפנקים ממצעים איכותיים של 100% כותנה כך כדאי להשקיע במצעים בגוונים מונוכרומטיים שלא תלויים בטרנדים אופנתיים, כי בסופו של דבר חדר השינה זה "המבצר" שלכם. חשוב שתוסיפו למצעים גם כריות לנוי בטקסטורות וגדלים שונים בהשלמה לצבע הראשי שנבחר לחדר אשר יוסיפו רבות לאווירה.

תאורה נכונה- תכנון תאורה בחדר השינה זה דבר לא פחות חשוב מתכנון תאורה בחלל הציבורי, מומלץ לתכנן תאורה לקריאה כשנמצאים במיטה, זה יכול להיות על שידה בצד או על הקיר מאחור או גוף תאורה יורד מהתקרה הכל בהתאם לקונספט העיצובי שנבחר.כדאי להשקיע במתג הדלקה ליד המיטה ללא יציאה מהמיטה.כדאי לחשוב גם על אזור ארון הבגדים ושידת האיפור שמצריכים תאורה יותר חזקה.כל זאת ועוד מעצבת פנים תעזור לכם עד לקבלת חדר השינה המושלם.

וילונות- וילונות כפולים יעניקו לחדר השינה שלכם מראה בדיוק כמו בבית מלון. הוילונות יתנו לחדר מראה רך ונעים, הם יעזרו להחשיך את החדר שיש אור שמש בחוץ אשר מפריעה ומסנוורת. ניתן לשלב בחדר השינה וילונות מהתקרה עד לרצפה שייתנו לחדר מראה יוקרתי ואף יטשטשו חלונות לא סימטריים. עם תכנון של עיצוב פנים נכון אפשר להתמודד עם כל מצב נתון בחדר.

שטיחונים- דבר נוסף שמוסיף חמימות ועניין בחלל הוא שטיח שבדר"כ נמצא בסלון הבית. כדאי להכניס גם לחדר השינה שטיחונים קטנים מצדי המיטה או שטיח אחד גדול שימוקם בחלקו מתחת למיטה ובחלקו בחזית.

מאחר שעיצוב חדר השינה דורש לא מעט חשיבה יצירתית בגלל אילוצי חדר קטן, חשוב לאמץ כמה שיותר דברים מהרשימה המובאת לעיל, וזאת על מנת שתקבלו חדר שינה מעוצב, איכותי ומפנק בדומה לחדר השינה בבית המלון. הדבר אפשרי עד מאוד, אך עם עזרה מאנשי מקצוע אשר מבינים בתחום של עיצוב פנים. עם אנשי מקצוע אלה נקבל תוצאות טובות יותר מאשר אם נעשה זאת לבדנו, לכן החשיבות של אנשי מקצוע אלה חשובה עד מאוד.